بانک سپه
نوشته شده توسط : محمد جوادی

 

بانک سپه بانک سپه بانک سپه بانک سپه

در صورتیکه ۲۰ مرتبه دستور خط به خط را با رمز اشتباه ارسال کنید، این سرویس برای شما مسدود می شود و برای فعال سازی مجدد آن باید با مرکز خدمات مشترکین ایرانسل تماس بگیرید. در هر بانک سپه بار انتقال، مبلغ ۵٠٠ ريال به عنوان کارمزد از اعتبار موجود در حساب فرستنده کسر خواهد شد.نحوه تغییر شماره رمز خط به خط:برای تغییر رمز خود، کافیست دستور زیر را (از چپ به راست) با یک پیام کوتاه به ١١١٢ ارسال کنید: از چپ به راستبه عنوان مثال اگر می خواهید رمز خود را از ۱۲۳۴۵ به ۳۳۳۳۳ تغییر دهید، باید دستور زیر را با یک پیام کوتاه به ١١١٢ ارسال نمایید: از چپ به راست
شكست پيش‌بيني‌هامؤسسه تحقيقاتي ABI در سال 2011 عنوان كرده بود كه سال 2012 سال 4G خواهد بود و تا پايان سال نزديك به 28 ميليون دستگاه مبتني بر اين فناوري توليد مي‌شود و 4G از يك فناوري لوكس به يك فناوري رايج و استاندارد شده تبديل خواهد شد. اما اكنون كه ۹ ماه از سال 2012 را پشت سر گذاشته‌ايم، به‌جرأت مي‌توان گفت كه اين پيش‌بيني شكست خورده است و نه تنها 28 ميليون دستگاه با پشتيباني از 4G وارد بازار نشده است، بلكه هنوز در استفاده از محصولاتي مانند تبلت iPad 3 كه به ماجول‌های 4G مجهز شده‌اند، اما و اگرهايي مطرح است. نشريه «پي‌سي مگزين» در شماره آگوست 2012 خود به بررسي سرويس‌هاي مختلف 4G اپراتورهاي بزرگ امريكا پرداخته است و از نظر پوشش‌دهي، سرعت دانلود، استفاده در دیگر کشورها و پارامترهايی ديگر آن‌ها را با يكديگر مقايسه کرده است. در اين بررسي عنوان شده است كه Verizon بيشترين پوشش‌دهي بانک سپه را در امريكا دارد، اما فقط در 30 كشور ديگر شروع به سرويس‌دهي محدود کرده است. از نظر سرعت، AT&T بهتر است اما در مقايسه با Verizon پوشش‌دهي خيلي كمتري دارد و در نهايت اپراتور T-Mobile كه سرويس +HSPA را مي‌دهد
۱۲ درخواست تنظیمات GPRS (اینترنت همراه) ۷۰۰-۳-۶ *۱۴۰*۳*۶# بانک سپه
مرسيمن می خواهم مبین نت بخرم ولی نمی دونم کدومکدوم مدل را بخرم میشه به من کمک کنین ویا برای من ارسال کنید بانک سپه
برای ثبت نام کنترل حساب اینترنتی !فقط کافی است یک پیام کوتاه بدون متن به ۱۳۰ ارسال کنید.همچنين مي‌توانيد با سرويس خدمات مشتركين ما بانک سپه با شماره ۷۰۰ (از خط ايرانسل) و يا ۰۹۳۷۷۰۰۰۰۰۰ (از سایر خطوط) تماس گرفته و اين سرويس را درخواست كنيد. در زمان ثبت نام نيز مي توانيد براي اين سرويس درخواست نمایید.لطفا توجه داشته باشید که نام کاربری، همان شماره تلفن همراه شماست (********۹۸۹۳) و رمز ورود نیز پس از ارسال درخواست به هر یک از روش های فوق، طی ۲۴ ساعت از طریق پیامک برایتان ارسال می شود .کاربران کنترل حساب اینترنتی در سيستم كنترل حساب اينترنتي، هر كاربر بنابر نوع ثبت نام و همچنین نوع سیم کارت خریداری شده، در یکی از گروه های زیر جای می گیرد:مشتركين طرح پرداخت ماهانه (سیم کارت‌های دائمی): تمام مشتركين پرداخت ماهيانه مي توانند براي استفاده از کنترل حساب اینترنتی درخواست كنند. به طور کلی مشترکین این سرویس در یکی از دو گروه زیر قرار می گیرند:مشتريان شركتي (اشخاص حقوقي)مشتركيني كه شماره تلفن همراه آنها در زير مجموعه يك شركت ثبت نام شده است.مشتريان غير شركتي (اشخاص حقيقي):مشتركينی که به صورت مستقل (انفرادي) ثبت نام شده اند. مشترکین طرح پيش پرداخت (سیم کارت های اعتباری): تمام مشتريان طرح پيش پرداخت در كنترل حساب اينترنتي به عنوان "مشتريان غير شركتي" ثبت نام مي‌شوند. در صورت استفاده از طرح پیش پرداخت امکان ثبت نام به صورت شرکتی وجود نخواهد داشت.

چند نکته مهم:• آهنگ پیشواز زنگ گوشی تلفن همراه شما نیست!• آهنگ پیشواز برای شما پخش نخواهد شد، بلکه بانک سپه برای کسانی که با شما تماس می‌گیرند (از تمامی خطوط) پخش می‌شود. • دقت کنید که آهنگ پیشواز شما در تنظیمات گوشی شما ذخیره نمی شود، بلکه در شبکه تلفن همراه ایرانسل قرار می گیرد. بنابراین مهم نیست که گوشی شما ساخت کدام شرکت است یا مدل و قابلیت‌های آن چیست. شما می توانید با هر نوع گوشی ای از این سرویس استفاده کنید.
۲ - از طریق استفاده از کدهای دستوری (USSD)شما می‌توانید بخشی از عملیات متفاوت آهنگ پیشواز را با استفاده از کدهای دستوری انجام دهید. برای دیدن منوی اصلی آهنگ پیشواز #۷۷۷* را از خط بانک سپه ایرانسل خود شماره گیری کنید و سپس یکی از گزینه‌های منو را انتخاب کنید. شما همچنین می‌توانید مستقیما کدهای زیر را شماره‌گیری کنید.
اين درست است كه هدف بيشتر حملات كامپيوتر هايي است كه سيستم عامل ويندوز شركت مايكروسافت روي آنها نصب شده است، اما حملاتي كه عليه سيستم عامل هاي مكينتاش و لينوكس صورت مي گيرند كم نيستند. بعضي از متخصصين پيش بيني مي كنند. كه مشكل ويروس ها در سيستم عامل هاي مكينتاش از اين هم بدتر شود، چون سيستم عامل X مكينتاش از نسخه اي از يونيكس استفاده مي كند. و هر چند اين سيستم عامل هم ابزار هاي امنيتي خود را بانک سپه دارد ولي نفوذ به آن غير ممكن نيست.
بانک سپه
شرارت های رایانه بانک سپه ای زمینه ای است که سود زیادی برای خلافکاران دارد و پیش بینی می شود که این خلافکاری ها در دهه پیش رو افزایش چشمگیری داشته باشد.
بنده شیرازم (توی منطقه قرمز)باسرعت 512ایرانسل صبحا سرعتش60 بعدازظهرا 30 وچون بانک سپه که چاره ای دیگه ندارم مجبورم راضی باشم
۷ منوی خدمات ایرانسل ۷۰۰-۳ *۱۴۰*۳# بانک سپه

2222401 بانک سپه
کارشناسان امنيت رايانه آمريكا در آخرين بيانيه خود نسبت به تهديد دنياي بازي هاي بانک سپه آنلاين توسط ويروس هاي رايانه اي هشدار دادن. بر اساس آمار و مستندات منتشر شده از سوي موسسه تحقيقاتي و امنيتي پاندالب، در ماه گذشته ميلادي بيشتر قربانيان ويروس هاي رايانه اي كساني بوده اند كه از طريق هرزنامه ها و تروجان هاي جديدي كه از چشم ضدويروس ها پنهان مي ماند مورد هدف قرار گرفته اند و اين اتفاق در طول يك بازي آنلاين براي آن ها افتاده است. كارشناسان امنيت رايانه آمريكا در آخرين بيانيه خود نسبت به تهديد دنياي بازي هاي آنلاين توسط ويروس هاي رايانه اي هشدار دادن. بر اساس آمار و مستندات منتشر شده از سوي موسسه تحقيقاتي و امنيتي پاندالب، در ماه گذشته ميلادي بيشتر قربانيان ويروس هاي رايانه اي كساني بوده اند كه از طريق هرزنامه ها و تروجان هاي جديدي كه از چشم ضدويروس ها پنهان مي ماند مورد هدف قرار گرفته اند و اين اتفاق در طول يك بازي آنلاين براي آن ها افتاده است. كارشناسان امنيتي معتقد هستند كه هكرهاي حرفه اي با ويروس ها و تروجان هاي خطرناك پشت ديوار بازي هاي آنلاين منتظر هستند تا رايانه هاي كاربران را از ميان ببرند ، كارشناسان امنيتي هشدار داده اند كه در ماه هاي آينده گسترش تروجان ها و ويروس هاي رايان هاي دنياي اينترنت و كاربران رايانه را با مشكلات اساسي مواجه كند و براي جلوگيري از اين اتفاق بايد كاربران هر روز ضد ويروس هاي خود را به روز كرده و از انجام بازي هاي رايانه اي پرهيز كنند.
با قرار دادن سلول های فوتوولتاییک در کناره های صفحه ی نمایش این انرژی هدر رفته را مهار کنند. برای کار کردن دستگاه نیاز به رفع یک مشکل دیگر نیز بود: نوسانات ولتاژ تامین شده توسط سلول خورشیدی که می توانست به باتری گوشی آسیب برساند. محققین کالج لندن تا کنون موفق به ساخت مدار با ترانزیستور فیلم نازک شده اند که می تواند نوسانات ولتاژ را صاف کرده و الکتریسیته را به شکل کارآمدتری استخراج کند. به جای شارژ مستقیم باتری که می توانست نیاز به اضافه کردن مدارات پیچیده ایجاد کند، آن ها با همکاری گروه انرژی مرکز فوتونیک و الکترونیک پیشرفته ی دانشگاه کمبریج یک ابرخازن فیلم نازک به عنوان واسط ذخیره ی انرژی به دستگاه اضافه کردند. این ترکیب سلول های فوتوولتاییک، ادوات الکترونیک و ابرخازن به سیستمی با بهره وری میانگین ۱۱درصد و حداکثر بهره وری ۱۸درصد منتج شد. اگر آرایه ی فوتوولتاییک قادر به تبدیل ۵ درصد نور محیط به الکتریسیته باشد، سیستم جمع آوری انرژی می تواند تحت شرایط نوری مناسب تا ۱۶۵میکرووات در هر سانتی متر مربع توان تولید کند. برای یک صفحه نمایش از نوع ۳.۷اینچ این مقدار در حدود ۵میلی وات خواهد بود که طبق گفته ی آهنود مقدار قابل توجهی است، اگر بانک سپه چه تنها بخشی از توانی است که یک گوشی احتیاج دارد. البته تنظیم کننده های ولتاژ مبتنی بر CMOS هم در حال حاضر وجود دارند که دارای بازدهی بیشتری هستند ولی قابل پیاده سازی با تکنولوژی فیلم نازک، که در تولید صفحه نمایش گوشی ها استفاده می شود، نیستند. به علاوه ابزار مبتنی بر فیلم نازک کنونی قابلیت ساخت در دمای زیر ۱۵۰ درجه ی سانتیگراد و روی پلاستیم سبک را دارا هستند که آن ها را برای گوشی های تلفن همراه جذاب تر می کند چون در این عرصه هر یک گرم وزن و هر یک پنی هزینه حائز اهمیت ویژه ای است. نمونه ی آزمایشاهی گوشی خورشیدی تنها یک مثال از جمع آوری انرژی در مقیاس کوچک است. منبع دیگری از انرژی بدون نیاز به اتصال شبکه ی برق شهری می تواند رزونانس مغناطیسی از طریق سیم پیچ القا کننده باشد. جریان متناوب از سیم پیچی از مواد هادی عبور داده می شود
مشکل بعضی از ما اینه که اطلاعات کافی نداریم بعد از همه انتقاد هم میکنیمشما ۲ بعد از ظهر دانلود بانک سپه کردی توقع داشتی کم نشه!
سلام دوستان من مبین نت 512 دارم مودم پشت بامی سرعت دانلودم میانگینش 65 66 میشه راضیمدر مورد کسانی که گفتن هر 5دقیقه قطع میشه 2باره وصل میشه را 5دقیقه برا منم قبلا این مشکلا بود زنگ بزنی مبین نت میان مودمو آپدیت میکنن درست میشه چون مودمت آپدیت نیست ولی فرستنده ها آپدیت شدهبا کارت دانشجویی الان سرعت 512 و 1024 هم میدنسلام.من وایمکس ایرانسل دارم.عالیه.تنها مشکلش اینه که فیلم دانلود نمیکنه.ینی بانک سپه سرعتش واسه فیلم کمه.من نمیدونم اگه ایرانسل بده pa چرا همه میرن میخرن؟
ویژگی فیزیکی و ظاهریوزن، اندازه و فرم از ویژگی‌های فیزیکی یک تلفن هوشمند است که هنگام خرید باید به آن توجه کنید. این که تلفن‌ چگونه در دستتان قرار می‌گیرد و استفاده از آن بخصوص هنگام نوشتن متن راحت باشد، نکته بسیار مهمی است. برخی از این تلفن‌ها دارای صفحه کلیدهای بانک سپه کشویی و برخی دارای صفحه‌کلید‌های لمسی است؛ دقت داشته باشید هنگام نوشتن با کدام راحت‌تر کار می‌کنید. شاید وزن یک گوشی تلفن همراه در مقایسه با دیگر گجت‌ها ناچیز باشد، اما از آنجا که این وسیله همواره همراه شماست، وزن هر چه کم باشد، به نفع شما خواهد بود.
آشنایی با بانک سپه GPRS
ب- از طريق مراجعه به ج- IVR (تماس با مرکز پاسخگویی به شماره 444)با استفاده از رمز شارژ دریافتی ، دستور زیر را در گوشی وارد نمائید : یا Ok یا دكمه سبز # شماره رمز شارژ # * 140 *با اجرای دستور فوق سیم کارت به میزان اعتبار خریداری شده شارژ خواهد شد.نکته : مشترکین تلفن همراه اعتباری که از روش شارژ خودکار نسبت به افزایش اعتبار اقدام نمایند ، طبق جدول ذیل مبلغ پرداختی توسط مشترک ، شامل 2% تخفیف بانک سپه می گردد.
آشنایی با بانک سپه بزرگ‌ترین فریب‌های اینترنتی
بانک سپه
بانک سپه

________________________________________ بانک سپه
تالیا بانک سپه
امروز استفاده از حافظه هاي فلش براي ذخيره و انتقال بانک سپه اطلاعات بسيار رايج است. اما اين حافظه هاي فلش قابليت هايي دارند كه هم استفاده از آنها را ساده مي كند و هم مشكلات امنيتي بوجود مي آورند.
خطر آلودگی از این طریق بستگی مستقیمی به عادات وبگردی تان دارد. اگر شما همیشه به یکسری سایت های شناخته شده و معتبر بانک سپه سر بزنید، خطر زیادی تهدیدتان نمی کند. مشکل زمانی پیش می آید که به دنبال چیزی در موتورهای جستجو می گردید. در این موارد موتور جستجو سایت هایی پیشنهاد می دهد که هیچ شناختی از آنها ندارید و ممکن است حاوی کدهای مخرب باشند.
۲۲ طرح بانک سپه اعتباری پایه‌ای ثانیه‌ای ۷۰۰-۷-۱-۱ *۱۴۰*۷*۷*۱#
بررسي تبلت BlackBerry PlayBook 4G سهم‌خواهی RIM از بازارماهنامه شبکه - آذرماه 1391 شماره 139 منبع: آرس‌تکنيکا نويسنده: فلورانس بانک سپه يون ترجمه و تلخيص: علی حسينی اشاره:ماهنامه شبكه - شركت ايسر در نمايشگاه كامپيوتكس 2012 مدل‌هاي تبلت جديد مبتني بر ويندوز8 خود را معرفي كرد كه از ميان آن‌ها Iconia W510 به دلیل سخت‌افزار قدرتمند و مشخصات جالب، بيشتر از مدل‌هاي ديگر مورد توجه كاربران و بازديدكنندگان قرار گرفت.

دیدن صفحه نمایش بانک سپه کامپیوتر هدف
به نظر بانک سپه یورگ تسیرکه، گام بعدی باید در جهت تشکیل شبکه‌ای از نمایندگان شرکت‌‌های تلفن و ارتباطات، نهادهای بازرسی و تحقیق و نمایندگان اقتصاد برداشته شود. چندی پیش شبکه‌ی مشابهی ‌برای مبارزه با خلافکارانی که با روش فیشینگ (Phishing) به شکار داده‌های کاربران می‌‌روند، نیز تشکیل شده است. این کلاهبردان اینترنتی می‌کوشند، با استفاده از پیچینگ، یعنی جعل آدرس‌های اینترنتی، پست الکتریکی یا ارسال پیامک با نام‌های مستعار، به داده‌های بانکی کاربران دست یابند.
حالا اینی که انقدر پیرامونش صحبت کردین قطعات یدکیش تو شمال پیدا می شه یا باید بیایم در به در میدون شوش بشیم و از دست گونی فروش های میدون خراسان لوازمشو پیدا کنیم؟؟؟سلام دوستان خدمتون عرض کنم حدود 1 سال مودم مبین نت داشتم خیلی اذیت شدم چرا ؟ الان چراش بهتون میگم پشتیبانیش ضعیف بود دیگه از ساعت 2 شب به بعد سرعتتش وحشتناک میومد پائین اونم به دلیل رایگان بودنش و خیلی اپراتور هاش بی ادب هستن راستی مودم بانک سپه من از این بیرونی ها بود ولی الان چند ماهی ایرانسل خریدم با سرعت 512 شرکتی حقیقی ترکوندم اپراتور 24 ساعته رایگان هر گیگ اضافه مبین نت 10000 هزار تومن ایرانسل 6500 بعد ماهی 20 هزار تومن واریز میکنم ولی اون موقعه که میبن نت بودم با همین سرعت 28 تومن میدادم راستی اینم یادم رفت که بگم ایرانسل از ساعت 2 به بعد رایگان بدون اینکه حتی شارژی که داشته باشی میتونی با سرعت بالا به اینترنت وصل بشی
بعد از اینکه در اولین گام طعمه به دام شکارچیان افتاد، آن‌ها سعی می‌کنند اعتماد قربانی را جلب کرده و در انتها به بهانه‌ای از او درخواست پول می‌کنند. در زیر بانک سپه لیست شش فریب برتر از دیدگاه پاندا آورده شده است:
برنامه مرورگر را بانک سپه بازکنید، اکنون از شما سوال میشود که آیا میخواهید که به اینترنت وصل شوید یا نه ؟ شما Yes رو بزنید
۲۷ دوره بانک سپه باقی‌مانده از طرح تشویقی ۷۰۰-۷-۸-۲ *۱۴۰*۷*۸*۲#
همچنين مكالمات بين‌شهري در صورتي است كه مكالمه ميان دو شهر متفاوت برقرار شود اعم از اين كه مشترك از شهر مبدا‌ با شهرستان ديگري ارتباط برقرار كند يا مشترك در شهر ديگري مستقر باشد يا شهر مبداء يا ساير شهرها ارتباط برقرار كند. همراه اول تعرفه مكالمات خارجي براي كشورهاي مقصد را اعلام كرده بانک سپه است.تعرفه اعتباري‌های همراه اول
بانک سپه
کومودو، دیواره بانک سپه آتش کامپیوتر شما
افسانه پنجم: كامپيوتر من يك پكيج امنيتي و آنتي ويروس دارد، بنابراين بانک سپه كاملاً حفاظت شده است.
چگونه می‌توان از جیرینگ استفاده نمود؟برای استفاده از خدمات جیرینگ تنها به یک گوشی تلفن‌همراه و سیم‌کارت همراه‌اول نیاز دارید. خدمات جیرینگ بانک سپه نیازمند داشتن حساب بانکی نیست و از روش‌های مختلف می‌توان پول به جیرینگ واریز نمود. ثبت‌نام در جیرینگ رایگان است و از وجه واریزی در جیرینگ می‌توان برای کلیه امور مالی روزانه استفاده نمود.نکته: در حال حاضر این سرویس تنها برای مشترکین همراه اول (اعتباری و دائمی) ارایه می شود.
در كشورهاي زيادي در‌حال استفاده است، اما در امريكا حرفي براي گفتن ندارد. در اين مقاله سرويس‌هاي مهم 4G ايالت به ايالت بررسي شده‌اند که در هر ايالت يك اپراتور موفق‌تر است و استقبال بيشتري از آن صورت گرفته است. همين موضوع نشان‌دهنده گسستگي و پراكندگي سرويس‌ها و اپراتورها است. نويسنده اين مقاله در مقدمه به صورت كنايه‌آميز گفته است: «بايد منتظر سرويس‌هاي 4G در آينده باشيم تا ببينيم چگونه عمل مي‌كنند و استقبال از آن‌ها تا چه‌اندازه است.» به نظر مي‌رسد 4G چالش‌هايی جدي، پيش‌روي خود مي‌بيند و كاربران و شركت‌هاي سرويس‌دهنده به اين زودي‌ها طعم شيرين نسل جديد شبكه‌هاي موبايل را نخواهند چشيد و همچنان بايد منتظر بمانند. البته سرويس‌هايي كه هم‌اكنون ارائه مي‌شوند، براي كاربران برخي از كشورهای ديگر، يك رؤيا و آرزويی دست‌نيافتني به شمار می‌رود و خود اين موضوع نيز چالش بانک سپه ديگري را به‌وجود مي‌آورد؛ اين‌كه شركت‌هاي سازنده سخت‌افزار بايد سرويس‌هاي ارائه شده در امريكا را مبناي محصولات و توليدات خود قرار بدهند يا سرويس‌هايي كه در كشورهاي در‌حال توسعه هم‌اكنون استفاده مي‌شود؟ به همين دلیل است كه شاهد محصولاتي با مشخصات مختلف شبكه‌اي براي مناطق مختلف هستيم. در يك جمع‌بندي بايد بگوييم كه اكنون در فصل بهار 4G هستيم و هنوز فصل تابستان اين فناوري از راه نرسيده است

۲۵۶/۱۲۸ ۳ ۲۰۰,۰۰۰ بانک سپه
بانک سپه
و سپس مقادیر زیر بانک سپه را وارد کنید :
هدف اصلي كوكي ها شناسايي كاربران است تا تنظيماتي را كه كاربر بنا بر سليقه خود دفعة قبل روي يك وب سايت مثلاً ياهو انجام داده اكنون هم بتواند صفحه را با همان تنظيمات دفعه قبل برايش باز كند. براي مثال فرض كنيد در Hotmail يك ايميل درست كرده ايد و اكنون بعد از چند روز دوباره وارد سايت Hotmail مي شويد تا با وارد كردن ID (يا شناسه ) و پسورد وارد ايميل خود شويد و مشاهده مي كنيد كه با باز شدن صفحه ID شما از قبل نوشته شده است يا حتي اگر از قبل اين امكان را ايجاد كرده باشيد پسورد شما هم وارد شده فقط كافيست اينتر را بزنيد و وارد ايميل خود شويد. و زمانيكه در گوگل زبان خود را انتخاب مي كنيد و دفعه بعد بانک سپه كه وارد گوگل مي شويد و زبان مورد نظر شما به طور اتوماتيك انتخاب شده است همه اين كارها و بسياري از كارهاي ديگر اينچنيني بوسيله كوكي ها انجام مي شود در حقيقت از طريق كوكي ها سرور وب صفحات را مطابق عادت و سليقه شما باز مي كند و به اين طريق در وقت و حوصله شما صرفه جويي مي شود.


. اما در کل برنامه‌هایی از اين دست، از جمله Messages، نشان می‌دهند که RIM در بخش نرم‌افزار عملکرد خوبی دارد. خبرهای اخير نشان می‌دهند که پلی‌بوک دارد راه درست را پيدا می‌کند. اين تبلت (در کنار آی‌پد) يکی از امن‌ترين‌های موجود در بازار است که آن‌را به گزينه‌ای مناسب برای کاربردهای تجاری بدل می‌کند. اين تمهيدات امنيتی سطوح گوناگونی از امنیت را برای حساب‌های ايميل Exchange و پشتیبان‌گیری از داده‌ها در اختیار کاربر می‌گذارند. باتوجه به دو مزيت بزرگی که در بالا بانک سپه به آن‌ها اشاره شد (ايميل بومی و امنيت)، RIM می‌تواند بلک‌بری پلی‌بوک را به عنوان يک تبلت برای کاربردهای اداری-تجاری بازاريابی کند. به اين ترتيب، افرادی که هم به سرويسی همچون Exchange نياز دارند و هم ممکن است گهگاه روی ‌تبلت خود فيلم تماشا کنند، به سمت آن جذب خواهند شد





:: برچسب‌ها: خريد شارژ همراه اول , خرید شارژ ایرانسل , شارژ , شارژ اينترنتي , خريد شارژ , خرید شارژ تالیا , خريدشارژ , شارژ ایرانسل , شارژ همراه اول , , سايت همراه اول , شارژهمراه اول , , خرید شارژ بانک ملی , ایرانسل , شارزایران ,
:: بازدید از این مطلب : 231
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 بهمن 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: